2010年3月18日

大娛樂家(第88集)

其實每次我在<大娛樂家>裏面會敢爆很多鮮為人知的內幕, 目的是直接令聽眾得到第一手資訊和娛樂. 
但副作用就是每次傳媒拿來造文章.
奉勸傳媒聽過就算啦,無必要當新聞pick up. 不是什麽大新聞.


主持人: 蕭定一, 袁彌明, 愛明
主題: 大娛樂家-(第88集)
 
第一節 線上收聽
HTTP下載
分享至facebook

第二節 線上收聽
HTTP下載
分享至facebook

8 則留言:

匿名 說...

"我都有留意記者會,他出來做騷,叫他返屋企啦!"

omfg omfg omfg

你一語道出心聲, 佢返屋企啦, 冇人想知佢做咩戴口罩冇人想知佢點解咁q叻五日都逃到記者陣出街食飯.

早抖啦呀大師.

匿名 說...

點解陳志雲一出事就咁多人來打落水狗?無論平日係同佢有冇瓜葛嘅人,唔理件事真相係點,總之鬧咗至講,個個都插到不亦樂乎。其實呢種現象亦唔可以全數歸究於當事人。

出事前相信大眾對陳總嘅印象係一個手執大權而暴光率甚高嘅公眾人物,其實都係一個不折不扣嘅「成功人士」。喺呢個咁動蕩嘅經濟環境下好多人嘅情緒都變得暴燥&易受煽動,少少事就可以嘈到拆天。陳總呢類人物有乜伊郁就好容易成為大眾箭靶--一個發洩嘅對像;換轉係太平盛世人人安居樂業嘅話,或者冇咁多人會覺得呢類「成功人士」咁睇唔順眼。

匿名 說...

唔關佢成唔成功事, 係佢真係好惹人生厭
xiao 定一話係人本身對同性戀有抗拒, 我都覺得唔關事, 張國榮又咁受歡迎?!

係佢o個種"我捧邊個就邊個"黑人憎, 捧左幾條廢柴出黎, 鄧健泓點做主持呀?! 仲同中國共產一樣一言堂, 批評到佢或者佢至愛的仔仔時就封殺...所以大家先咁"熱烈地彈琴熱烈地唱"jei.

仲要走出黎讀誦挽形象, 企圖將鎂光燈放係身上....想嘔.

匿名 說...

--「唔關佢成唔成功事,係佢真係好惹人生厭」

You missed the point or you got it wrong. 你有冇諗過你自己做乜咁輕易就可以去討厭一個同你毫無瓜葛嘅人?「公眾箭靶」係近年一個社會問題,只要某啲公眾人物有乜稍為 out of the norm 嘅行徑佢地就好易犯眾憎,陳總如是,就如呢個blog嘅blog主都曾一度受到網民/口水佬「萬箭穿心」,另一個典型例子係欣宜(慘遭毒攪,肖像曾被某卑劣傳媒製成飛標靶!)

而家啲人嘅情緒實在好易受外來事物牽制......呢點上面講過,我唔重複喇。

匿名 說...

"另一個典型例子係欣宜"...HAHA, 欣宜好成功嗎?

你引LEE個例子=SAYING 唔(太)成功的人都會成為犯眾憎

匿名 說...

--「欣宜好成功嗎?」
我話咗唔會再repeat之前所講過嘅point,你硬要繼續將個問題焦點放落啲周邊鎖碎嘢上嘅話,咁我再講落去都冇意思。各位喜歡喺啲無謂嘢上糾纏嘅話請自便喇,纏死自負。

匿名 說...

Dear Erica,

I know that you many don't like Stephen Chan. But please stop say some bad things about gay people becuse some of them are leading unhappy life. So, please be kind.

匿名 說...

Yes. Please stop saying bad things about gay people. Being gay is different from "plastic surgery". We are born to be gay. Unlike plastic surgery, we have no choices. Most of the time we are forced to tell lies.