2009年10月24日

屢戰屢敗地看港產片

唉,昨晚又看了一套垃圾. 算啦,唔開戲名.

我都唔明, 有錢有cast都可以拍到d咁既野出嚟. 故事橋段牽強得令人發笑,所謂感情線膚淺表面,全無感情可言.

80年代的同類型電影比起這套, 簡直是超100班.

每次屢戰屢敗(并屢敗屢戰)地看港產片,結果都是失望而回.


p.s.同埋唔該d片商,唔好再做媒,在yahoo評分比5粒星拉高整體評分. 套電影在真正值幾粒星,觀眾心裡有數.

13 則留言:

黃世澤 Martin Oei 說...

很坦白,我佩服妳還會看港產片(應是港鏟片)的勇氣,我己經放棄了。

港產片要復興,要有一個龐大的閱讀市場,否則劇本爛,導演爛,演員爛,人人鬥爛,最後不用看了。

Josekin 說...

屢戰屢敗?

是屢敗屢戰吧 (Studio)!

阪本龍一 說...

今天演藝界新聞再次出現「笑料」了。

>>Stephy突然發表「偉論」:「我的目標是進軍荷李活!」在旁的吳雨霏聞言忍不住笑出來,她更對著Stephy說:「嘩!我好欣賞妳!」Stephy表示這是她的奮鬥目標,英語是國際語言。

愛寫Blog,而且推出小說做才女的Stephy,近年中、英語水平接連受到批評。早於2007年,Stephy用英文寫Blog,被袁彌明批評英語水準差,更遭網民質疑才女之名;Stephy當時死撐寫Blog不是交功課,即使有錯亦不出奇。

今年7月,Stephy推出愛情小說《陪著我走》,全書30多頁文字中,竟有逾百個錯別字,她事後死撐用了新學的國語拼音輸入法,令她揀錯字,而她又太倚賴傳統校對所致。不過,Stephy也有為此事道歉,並印製一批新書補鑊。<<

:)
:)
:)

給鄧麗欣三個「笑」。

M 說...

可能諗住靠casts就掂。你睇下d港產片既posters,大部份只係著重show下套片有咩演員,只要有小朋友市場既即使係極少戲份既都要出個樣,成張poster都要好大堆頭,有時仲要擺埋d低能pose。

匿名 說...

Very Big Hope is Good !

:)

匿名 說...

無厘頭的港產片係內地反而收過億呀麻! 市場主導, 想睇有深度港產片似乎幾難.

大部份都走賀歲笑片路線.都算係港產特色黎...其實都唔止依家係咁, 80/90年代都燧好多lee類型gei片wr...

匿名 說...

Which Number in Miss Asia was yours choices 20,18,16....2 !

:)

2005mhk18@gmail.com 說...

Miss Asia, I like
# 6 very much,
and then #9 and #11

Unknown 說...

我都中招! 但係我睇左一半就走左^^

匿名 說...

See you @ Hollywood !

:)

匿名 說...

mimingmark會唔會入粉底呀(濕粉)
有冇咩濕粉推介(ipsa除外~)

匿名 說...

我也認為現在的港產片沒有以前的好看。
到底是缺乏了什麼呢?

匿名 說...

黃世澤先生,你呢d叫以偏概全。

港產片要復興,'自己友'既支持都好重要,我認為"屢戰屢敗地看港產片"既做法好正確,睇前唔好比影評或者其他人既睇法影響倒,令你先入為主,自己親身睇過後覺得係爛片一套既,都唔應該咁就放棄港產片,否則劇本好,導演好,演員好,人人鬥好,你都唔會知道,你唔會領略倒睇完一套好既電影後帶比你既喜悅。既然你"放棄了",又可以用咩黎support你既"不用看了"呢?我反而更加佩服你未睇過就知佢爛既能力。