2009年9月16日

The Proposal (求婚的惡魔)



















The Proposal
好好笑+幾感動。
故事簡單,結局完全預料得到,但笑位每次有驚喜且不胡鬧。
人物性格、行為連貫,因此劇情順暢,不“格硬”。

每次看完美國的romantic comedies(例如 What Happens in Vegas, 51st Date)都不得不概歎港產愛情喜劇的不濟:胡鬧、膚淺、“格硬”、人物性格只流於表面、女的像瘋婦、男的像傻瓜、吵吵鬧鬧就叫做一場“戲“,所謂的"浪漫"完全不能牽動人心。

友人說是市場小的問題。我說不要賴皮,不要說什麽市場呀、翻版呀、觀眾口味呀。一個好的劇本要靠一個好的編劇寫,靠一個好的監製賞析,一個有眼光的電影老闆投放資源。真的這麼難嗎?

9 則留言:

匿名 說...

Recommend to watch "500 days of Summer".

Cheers,
Mel

匿名 說...

或是已經有太多人對港產電影失望...想有好電影出..真係好似撞彩咁...一年都唔知有無一套...有好睇嘅..我一定會入戲院支持!!!唔知同香港人嘅口味有無關係呢..定係我哋嘅創意比人低呢...

陳大文部落 說...

其實都唔止愛情片,基本上幾乎所有港產片的故事和演員演出都很夾硬,港產愛情片描寫的女性很港女,而且是很瘋癲的港女,男性不是廢柴極品,就是像古惑仔,總之男女都人不像人鬼不像鬼。

然後慣常做法就是搞一大堆以為好好笑的爛 gag,製片人話港人品味如何如何,借口而已,根本無心機去拍好套戲,只懂找「偶像」來哈哈笑一輪。

好老實講,西片大製作和港產片一樣票價,消費者會精明選擇....

匿名 說...

There are many and many story in HK, China , Taiwan and the other places on the World !


:)

匿名 說...

我記得以前有一套電影叫"錦繡前程", 有張國榮,梁家輝,黃子華做。我覺得幾好笑,仲好睇過the proposal tim~

Unknown 說...

我尋日睇左, 我都好喜歡, 我覺得仲有一樣港產片做得未夠人地好, 係人地的演員真係做得好好, Sandra bullock 咁, 佢做搞笑又得, 認真的(lake house)又得, 真係好喜歡佢, 香港都有好演員, 但少lor...太多偶像派, 唉...

sai kit 說...

尋日睇左,好睇,好搞笑
thx

C 說...

100% 同意, 唔係話自己品味高, 但有時睇港產片實在係有侮辱自己智慧既感覺.

开平老菜 說...

Erica,你看看《婚紗》、《婚外初夜》、《週末同床》,挺好看的。你的博客是你親自寫的嗎?有沒有代工啊?評論審核是你嗎?