2008年10月20日

袁彌明Video Blog之女人生活智慧篇@ ELLE website









正式開張!

內容: 一個沒有正職的女人,一天到晚逛東逛西發掘最新最好的產品和服務,并視義務推薦給親戚朋友為己任。 現在擴大推薦範圍予所有ELLE讀者,希望讓人人受惠!

各位有空請瀏覽。

10 則留言:

匿名 說...

尋晚轉台睇到你上電視..其實本人都覺得你口才幾好..又醒目..識搶鏡..不過我覺得..你好小家..狂咬住某人唔放..開口埋口話好憎人假..又點又點..老實講..就算人地真係好似你口中咁講..又點?關你乜事..唔好講到自己咁偉大話乜野不平則鳴..其實你係想出名之麻..各人有各人既需要..你想出名..人地想要錢..做藝人都係想出名/搵錢..唔通個個都諗住拯救世界咩..!尋日係節目到你話人地搵你過橋費事比人寫孤獨精..你又何常唔係咬住人地唔放博見報..!?人地睇你d野..可能只係當笑話咁睇..如果你真係想做才女..你應該多返少少收養..唔好咁低俗..

匿名 說...

Everybody is entitled to their own opinions, and you're no exception.

Keep up the good work, Erica!

匿名 說...

一口氣看完幾個video, 正! 特別喜歡你教化妝! 有機會都想買個koji夾試.
btw, ispa果隻唔會好容易脫妝咩??

匿名 說...

the Koji eye lashes clip is really really good! i concur! btw, thanks for the info about anylock, i will search for it. hahah i need to keep my bread fresh! xoxo Alice

匿名 說...

kamu makan taik lu

匿名 說...

soo bad

匿名 說...

>>不過我覺得..你好小家..狂咬住某人唔放..開口埋口話好憎人假

香港是言論自由的社會,人地就算小家都和你無關

>>講到自己咁偉大話乜野不平則鳴..其實你係想出名之麻..各人有各人既需要..你想出名..人地想要錢..做藝人都係想出名/搵錢..唔通個個都諗住拯救世界咩..!

就算人地想出名又如何,但係總好過D人戴住個面具,人地講事實都要俾人罵,唔怪得之個個都話人假啦

>>尋日係節目到你話人地搵你過橋費事比人寫孤獨精..你又何常唔係咬住人地唔放博見報..!?

人地就算係博見報就算係事實,都係講真話個個講大話,呢個社會會點樣呢?

>>如果你真係想做才女..你應該多返少少收養..唔好咁低俗..

做才女一定要有收養GA.....但我唔明點解一個人講真話不可以做才女.做得ARTIST一定會有人鐘意,有人唔鐘意.香港是言論自由社會,人有自己的風格講真話,是十分好,唔通個個戴住假面具做人呢

以上言論,不代表ERICA個人言論,只是本人個人自己的意見,費時D人話人博出位呢~

匿名 說...

近來因為幫女朋友睇化妝野~先有機會睇到你個video ,再睇返你個blog及以前d新聞~

加油啦~敢言既人買少見少,尤其係娛樂圈真係無幾個敢講野,我相信你係"直",而唔係搬論是非既人。

匿名 說...

自己o係屋企對住塊鏡拍video,然後自己放上網比人睇既藝人真係第一次見..
最尾仲要自己按cut.....

Good show

匿名 說...

Hi Erica,

你這個專欄好有用呀,好啱我哋D一個人住既單身人仕觀看^^,希望你以後可介紹多d又平又實用又特別的東西就好了,因為一日掛住做野,好難會花時間去選購這些有用的日用品
thank you very much!^^