2008年10月22日

史上最無稽報道!!!!!

軟 件 生 產 商 微 軟 公 司 為 打 擊 盜 版 軟 件 , 昨 日 開 始 在 內 地 動 針 對 Windows XP 和 Office 用 戶 的 正 版 驗 證 程 式 , 使 用 非 正 版 軟 件 的 用 家 被 鎖 定 後 , 電 腦 桌 面 會 每 隔 一 小 時 「 變 黑 」 一 次 ( 黑 屏 ) , 並 強 制 插 入 提 醒 標 識 。 此 舉 引 起 內 地 用 家 嘩 然 , 網 上 一 片 責 罵 聲 , 指 微 軟 「 像 小 偷 一 樣 侵 入 我 們 的 電 腦 」北 京 有 律 師 還 向 公 安 部 舉 報 , 指 微 軟 做 法 違 反 中 國 法 律 。
————————————————————————————————————————

用翻版還大大聲聲話人,不知羞恥。

8 則留言:

篤篤篤撐 說...

向 公 安 部 舉 報...
呢個好笑, 如果上庭傳照證人,
證人: 因為我偷左MSD野, 所以我要告MS....

當佢係證人OR 被告先 ?

陳大文部落 說...

大陸?係咁上下啦下話.....

老翻就例牌啦,大陸你想買正版一來買唔起,二來你面前有「正版」,你都唔會信係真既正版囉。

匿名 說...

雅虎搜尋no. 3

Theodore Pearson 說...

微軟以此方法對付翻版是不對﹐但是記者卻引用了這個無稽的例子﹐讓無稽的人說無稽的話。

Josekin 說...

The key is... 网上. As long as they don't have to show their face, they can shout and be silly. Ask them to go to the court, zero will show up.

shizuoka2002 說...

彌明:

反問一道問題作思維訓練:彌明現在身為大法官,而辛普森在法庭上自辯因要取回自己財物,而進入他人房屋,如何判決?

Daniel.

匿名 說...

無稽既係報道中既言論,唔係篇報道呢。

S

匿名 說...

Erica,

There are all kinds of ridiculous people these days. So sad...

Q4