2008年10月18日

次次執二攤?


圖片by《明報》

最貼近我所表達:《東方日報》
(《太陽報》與《東方》雷同)


趙碩之女僕大晒搶衫搶鏡

自 言 曾 多 次 被 「 搶 」 衫 的 袁 彌 明 , 昨 日 跟 趙 碩 之 出 席 萬 聖 節 活 動 時 , 亦 被 大 會 安 排 穿 上 一 件 對 方 嫌 棄 的 服 裝 。 對 此 袁 彌 明 直 言 早 已 習 慣 , 還 大 方 的 說 : 「 唔 介 意 , 得 靚 又 冇 走 光 就 得 。 」

袁 彌 明 、 趙 碩 之 、 木 村 乃 及 周 吉 佩 昨 日 出 席 萬 聖 節 活 動 , 三 女 於 席 上 大 跳 辣 身 舞 , 引 得 台 下 觀 眾 尖 叫 聲 不 絕 。 以 低 胸 女 僕 裝 示 人 的 趙 碩 之 , 成 功 搶 去 兩 女 風 頭 , 對 此 她 說 : 「 其 實 我 好 擔 心 跳 舞 時 候 會 走 光 。 ( 事 先 做 足 準 備 ? ) 冇 呀 , 到 先 知 要 跳 舞 , 我 都 冇 貼 膠 紙 。 ( 谷 胸 ? ) 我 只 係 戴 一 個 bra , 件 衫 好 緊 。 」 趙 碩 之 更 自 爆 本 來 是 穿 袁 彌 明 的 紅 魔 鬼 裝 , 不 過 礙 於 太 性 感 而 臨 時 換 掉 。 問 到 會 否 擔 心 被 指 大 牌 ? 她 說 : 「 唔 會 , 因 為 之 前 冇 fitting 過 , 所 以 大 會 準 備 多 衫 。 ( 擔 心 袁 彌 明 介 意 ? ) 我 見 佢 都 幾 鍾 意 件 衫 , 佢 都 得 好 fit 呀 ! 」

太 勁 有 礙 觀 瞻
對 於 被 臨 時 換 衫 一 事 , 袁 彌 明 並 不 知 情 , 她 說 : 「 又 係 咁 呀 ? 唔 咪 換 囉 , 佢 呢 件 衫 又 真 係 太 洶 湧 , 我 冇 所 謂 呀 。 」 說 到 趙 碩 之 甚 為 搶 鏡 , 袁 彌 明 說 : 「 次 次 佢 度 都 搶 鏡 啦 , 佢 同 木 村 乃 身 材 好 , 天 生 麗 質 。 ( 考 慮 加 工 ? ) 唔 會 , 之 前 性 感 夠 喇 , 依 家 轉 , 時 肥 時 瘦 多 變 化 , 況 且 太 勁 衫 唔 好 睇 。 ( 即 係 指 對 方 唔 好 睇 ? ) 唔 係 , 佢 勁 得 瘦 嘛 , 我 有 身 材 時 肥 所 以 唔 好 睇 。 」


《蘋果》和《文匯》都OK,講的沒東方深入而已:

蘋果:趙 碩 之 拋 胸 聲 明 冇 打 底

文匯:化身厲鬼「鬥嚇」趙碩之性感搶鏡


《明報》標題太夸張:
袁彌明面燶:我唔夠佢鍊
無面燶wor...

《星島》有一點點扭曲:
袁 彌 明 不 滿 執 二 攤 被 搶 風 頭
其實我不是不滿穿原先預留給她、而她最後決定不穿的衣服,我是奇怪她每次主動跟記者講我穿她嫌棄的“舊衣”。
做show時,大家沒有fit過衣服,不合身就換,很正常。
內部的微少調動沒有必要讓外人知道,因為會讓人覺得大會(即是我的客戶)安排不善。


at last, video from 蘋果動新聞,聽聽當時我們怎么說:
http://www.appleactionews.com/site/art_main.cfm?&iss_id=20081018&sec_id=7018882&art_id=11735191&media_id=1&dis_type=vid







5 則留言:

shizuoka2002 說...

彌明:

下次接受訪問時,請帶備香蕉~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

彌明:


我只想說女生顯露智慧程度相較豐滿身材更為重要,往往女生的智慧與性格才是讓男生探究內在魅力的根源。


阪本龍一

匿名 說...

more function , more chance

青妍 說...

我尋日都o係西九龍做野,叫你出場...我覺得你著得件衫好睇喎~~唔好介意d傳媒啦~

陳大文部落 說...

我只能說,現在的明報,已經不是以前的明報,我指的是該報的報格。

以前的明報,文化程度很高,可信性很強,是知識份子、專業人士、學術界、學校的良好參考媒體。

但現在,明報是奇奇怪怪,表面好像很信奉民主派,但很多時候又在報導中抓人痛腳。而親中方面,明報一時又好像很中立,但如實批評又常會避而不談。

明報現在是很騎牆派的報紙,而且文章質素也比以前大幅下降。報導手法八八掛掛,很八婆仔,但手法又不高,有點舞文弄墨。

當見到東方罵政府時,明報又會跟一跟;當見到蘋果撐泛民派時,明報又會抓一抓政黨痛腳;總之是跟著最高銷量的報紙來走,怕執輸。



PS : 木村乃都幾肉酸....