2008年10月3日

選美風雲50年 - 星期日晚 9:30 aTV本港台

Promo片only,訪問還沒做...

11 則留言:

匿名 說...

彌明:


妳會否在訪問內容訴說一些所謂選美內幕??

:)

阪本龍一

Ricky 說...

Hello Erica~我叫Ricky 前2日行過書局 見到你出左本書 心諗你會寫d咩呢? 因為你以前既說話先拎到我會買你本書 比著令一個姐仔出書都唔會買(姐仔?你大過我架啵) 一路睇落去 覺得你寫既野同我諗法好近 寫得好好呀

我亦唔覺得你話 係要為上位 上報 個d人

ps:你書中所講既nike神 其實係我d 朋友來的 加油!寫多d書

匿名 說...

ERICA你有冇簽約ATV? ATV有更大發展空間, 只係冇resources.

有個PROMO EDITING幾好, MAN YEE MAN講完只要係當晚表現好就得就係咁簡單, 接你話選美唔係當晚咁簡單個MONTAGE上去.

實睇.

shizuoka2002 說...

彌明:

會盡能力抽空看妳的節目!:)

Daniel.

篤篤篤撐 說...

樊亦敏有陽光檸檬荼, 42吋姐姐亦有馬小玲, ERICA你幾時整個代表作AR ?

想話, 呢段PTOMOTE, 你狀態大勇, 雪雪聲AR~~~

匿名 說...

Thanks so much!

匿名 說...

哩個節目一向好低收視,

匿名 說...

亞視向來在做promote的片段不錯,但去到實際節自就衰梗,倒轉無線做promote好差,但到頭來在做一個正經的節目,無線又正常返,始終是大台,在資源上有能力做得好,跟得足一點。
正如早前李香琴在志雲飯局說出亞視和無線的分野在那方面,就是資源。

即係錢。

匿名 說...

點解選美係女權主義的產物? 以我理解選美係男權主義的產物。請袁小姐賜教。

2005mhk18@gmail.com 說...

兩“體”啦。選美當然是男人想出來的玩兒,看美女穿泳衣答問題有什麽不好。
問題是不到1950s,女人都還沒開放到能接受這種形式的選美活動。所以選美同時代表女性“改革開放”的一個重要里程。

同時間,因為女人要上臺被人評頭品足,所以被認為是恥辱,所以被認為是男權主義的產物。

所以我說兩”體“啦。

匿名 說...

個人覺得normalize選美這個玩意的過程不能稱得上是女權主義。不接受也不代表不開放。因此我覺得選美不是女權主義的產物。