2006年10月26日

Thanks for every one's caring when the incident happened...
I don't wanna talk much here as reporters are gonna post them on the paper soon.
There's nothing much I can do except to stay strong...
Just wanna let you guys know i'm doing absolutely fine; and i'll continously work very hard as a host, as an actress...
I'm working on something to improve my acting =) tell you guys more when it's confirmed!!
so excited!!

7 則留言:

guess who i am 說...

Good. Keep up with your good work!

Just curious. What kind(s) of yoga are you practising-- Astanga? Bikram? Hatha? Iyengar? And for how long?

A suggestion. Could you please post the columns you're writing for the Sun here for our easy reading?

All the best!!!

Erica Yuen 說...

hey... how would i know who you are.
i'm practising birkam mainly, astanga, power, and yin occasionally.
columns? pls go to my fans site for easy reading: www.fansclub.ericayuen.com

thanks!

匿名 說...

Hi hi


Wow! No wonder you look fit and healthy. Btw, I watch one of your drama (can't remember the name, but starring Sonija Kwok). I'm living away from HK so I'm not sure whether is it showing HK or not. Good acting skills!!!

guess who i am 說...

Thx, Erica.

I read all the columns published in the Sun so far, and found (to my surprise) that your Chinese writings are soooo good. The stuffs you wrote about are interesting too. Pity, though, that they're much too short (space limitation?).

Another suggestion. Right now, the columns are put under the same heading as your news in the papers. Should ask the administrator of your fansclub page to create a separate icon specifically for the columns.

匿名 說...

hey you look nice =)

Stephanie Cho 說...

All the best, Erica

Josekin 說...

popular! haha!