2010年12月18日

數碼誌尚: Blog友變App人

數碼誌尚 
P075-079  |   Culture Digi


Blog友變App人 袁彌明

200萬點擊率港姐出身的 Erica,當年不滿電視台不平等簽約,毅然轉行從商開拓美容專業。最近搞埋政治,組成「選民力量」,唯一女將的她懂得利用互聯網的免費工具作宣傳,這個「不平則鳴」的網誌下方有個計人數表,接近二百萬點擊率,都幾厲害。難怪 MotherApp 都主動找她幫她推出免費 Blog App。 筆者也有下載《袁彌明》App 來看看,App 內整合多個網誌,包括美容護膚、政壇評論、財經分析,以及有其自拍測試新美容產品及試妝等 YouTube 短片任睇。資料是以 RSS 形式上網,可惜瀏覽速度也比想像中慢,從 Blogger 角度來看,Erica 說:「我都是在網誌上出 Post,文章自動在 App 上顯示,的確很方便,二來多一個宣傳或分享渠道是好事。」現時微博流行,不少 Blogger 都轉玩微博,Erica 講述:「我自己寫 Blog 好多年,但見到這個市場正在萎縮中,身邊不少朋友轉用新浪微博去發表偉論,不過自己就好少玩,因為以往經驗在微博中發言,例如唐貝詩「盤景貓」事件,我只是撐了她一句『細路女亂嗡啫!』立即被娛記追擊,二來甚麼人都可在微博中留言,我唔鍾意玩囉,現時個帳號有人幫我管理,主要介紹美容護膚產品。」出電子書更具彈性袁彌明對美容護膚心得多多,過去亦曾出實體書《袁彌明 28 日魔幻煥膚全體驗》,還追上潮流推出 iPhone 書 App,特色是把實體書的內容分為 4 個書 App 發售,每個賣 US$0.99(約 HK $7.8),因幾元的話大家幾乎不考慮就立即購買。訪問時 Erica 透露:「最近亦計劃再出書,但不再是美容書,想出一本講社會文化現象的書籍。如果出一本實體書,幾萬字唔少得喇,但假如只出電子書版本,其實 限制會少一點,更具彈性外。」Erica 的確懂得善用網上資源,跟 Elle 合作開設「袁彌明生活百貨」訂購網站。不講不知,原來 Erica 曾有想過將生意放上 App Store:「知道有 In-App Purchase 模式,其實可把護膚品放上去賣,但蘋果要分賬 30%,計一計太昂貴,所以暫時未有推行。」

04. 《袁彌明》App 整合多個網誌,其中包括接近 200 萬點擊率的「不平則鳴」。05. App 裡還有 Erica 的 YouTube 片任睇。06. 曾將一本實體書的內容,分拆為 4 個書 App 銷售,每個賣 US$0.99,銷售反應不俗。
袁彌明(Erica)幾年前網民流行 Xanga 和 Yahoo Blog 寫網誌,今日已被 Facebook 和微博取而代之。時移勢易有電子製作公司推出將 Blog 變做 App 的服務,找來不少名人 Blogger 推出免費 App,袁彌明正好是由 Blog 變 App 的好例子。袁彌明itunes.apple.com/hk/app/id336575009?mt=8


2010年12月17日

Kami @ Appledaily




袁彌明冲奶茶拉客

袁彌明近年減少幕前演出,轉營售賣美容和健康食品生意,近日再進軍飲食業,在尖沙嘴斥資約40萬元開設一間專售特色奶茶的飲品店,她表示力不到不為財,幾乎隔天就到店中打躉,除巡視業務,還負責收銀。
口味配合季節

對於潮流興飲台式奶茶,袁彌明開的卻是獨沽一味的奶茶店,她說:「其實珍珠奶茶用奶精冲,一杯有好多卡路里,唔係幾健康,我哋店入面奶茶係用鮮奶即冲,有益好多。」首次經營食品生意,袁彌明有信心很快回本,她說:「我哋會盡量設計多啲不同新口味畀食家,尤其會配合番季節。」

採訪:比華利

2010年12月8日

Kami Teapresso 今日正式開幕

Kami地址
尖沙咀加連威老道34-36號Gi Mall G19地舖 (Crumbs側)

Kami Facebook Group
http://www.facebook.com/pages/Kami-Teapresso/117460871647630

Kami Open Rice Page
http://www.openrice.com/restaurant/files.htm?shopid=49119

Kami 門面

Kami 產品圖片





Kami 第一遍報導:

東周刊 
A086-087  |   金融街8號

袁彌明要日賣千杯奶茶
近年香港啲舖租不斷上升,商店賺賺埋埋畀咗一大截租金,好似幫業主打工。大集團還好,小本經營就真係好辛苦,但雖然係咁,仲有唔少人想過吓老闆癮。早排先開咗間賣美容產品店舖嘅袁彌明,下月又有新搞作,計劃殺入尖沙嘴加連威老道嘅商場gi,開珍珠奶茶舖賣teapresso。
袁彌明今次係跟個小學同學夾份,合資四十萬,舖名已經諗好,叫做Kami。有咩令佢突然進軍埋飲食界呢,原來佢都好鍾意飲珍珠奶茶,但就嫌好多店舖加咗奶精,影響健康,袁彌明一向挑剔,於是自己開舖,用整Espresso方法沖特濃奶茶,唔止用鮮茶葉沖、奶仲可以揀低脂。
間舖只有百二呎,每月租金要成三萬,而每杯奶茶預算賣廿二蚊,即係話未計人工、材料同雜費,每個月要賣到千四杯,即每日至少賣四十六杯先夠畀舖租。